Last night.


Igår kväll var det fest. Jag och Emelie förfestade hos mig och snackade en massa, mycket trevligt. Jag satte på mig mina svarta kilklackar, wow! Jag förvånade mig själv alltså men det var ett bra steg till att våga vara längre. Dock ångrar jag mig lite nu i efterhand att jag inte gick runt lite i dem tidigare för det var ingen skön upplevelse att gå hem i dem sen efter att ha dansat en jävla massa i dem, gick alltså barfota halva vägen hem (tar 10-15 min att gå hem till mig från krogen beroende på hur fort man går) i regnet för jag hade så jävla ont i främre trampdynorna?.

Iallafall vi började med en öl/cider på Ljungbergs men det var inte så kul där så drog vidare till Wasa där vi kom in gratis av nån anledning, vi måste ha varit riktigt snygga igår kväll, haha. Dansade arslet av oss, hängde i v.i.p hörnan, lol, lol, lol! Jao rätt trevlig kväll vart det och natten var inte alls så himmelsk kan jag ju säga, damn you sprit!


Här är iaf några dåliga cambilder från efter att jag bestämde mig för att göra något med mitt hår istället för det gamla vanliga jag annars alltid har och det blev great och jag blev lite kär i mig själv, synd bara att jag glömde knäppa mer kort i den frisyren och ovanifrån på mina victory rolls men men.



Kommentarer
Anonym säger:

SNYGGT!!!

2011-05-29 | 17:38:53
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
mitsukai säger:

oh my!

Sååååå snyggt! =D

2011-05-29 | 23:26:09
Bloggadress: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback