Cp blogg.


Hgjksjdh8fr83hjdshduhfhf!!!! Vafan är det för fel på blogg.se ibland? Fattar nada. Det vägrar ladda upp min redigerade bild, har testat flera gånger nu i olika storlekar osv men näe, istället vill den gärna ladda upp den oredigerade orginal bilden som är platt och tråkig. När det blir såhär ibland så får jag damp, sug min penis!!! Så här får ni en oredigerad ful bild på det jag köpte idag...



 

30 days grejen köpte jag dock i förrigår. Ni kanske sett den på tv? Tänkte att det skulle vara en kul grej och testa om det verkligen funkar. Blir jag inte av med min bula på magen så kanske det iallafall hjälper till och rensa lite där inne.

 

Kroppsfett måste du ha men att ha för mycket fett på fel ställe är enligt forskarna skadligt. De är överens om att bukfettet har större inverkan på ämnesomsättningen än fett på andra ställen av kroppen. 30 days innehåller en mix av 6 olika örter som använts traditionelllt och som kan ha en renande och stärkande inverkan på kroppens organ liksom på matsmältningen och förmågan att göra sig av med slaggprodukter. Sen blablabla.

 

Ja vi får se hur det går. Imorgon åker jag till Borlänge med Tugce för att shoppa lite kläder och skit inför Istanbul sen ska jag spendera natten hos henne i Rättvik och på lördag blir det förmodligen cruising i Orsa, ser fram emot det!


Kommentarer
GAY säger:

Men.. du vet att man kan massera bort bulan? Det är mest gaser som gör att det ser ut sådär. Ligg ner på rygg, gör cirkulerande rörelser (motsols) över hela magen i typ 5 minuter varje dag.

Första gången jag gjorde det började jag fjärta så inihellu! Men det funkade!

2011-05-27 | 02:44:01
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Jessi Fox säger:

den där vill jag också testa!!! vartfan köper man den?? apoteket??

2011-05-27 | 09:16:13
Bloggadress: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback