Tisdag? Onsdag?


Trodde seriöst att det var tisdag idag, bra tidsuppfattning jag har. Vafan hände i lördags egentligen? Haha. Sen hur normalt är det att drömma om glitternagellack? Drömde om att jag var på en affär och inte kunde bestämma mig för vilken glitterfärg jag ville ha och det var riktigt svårt men tillslut valde jag en i turkos och en i guld, haha.

Juste igår såg äntligen filmen om Cornelis, underbar film, underbar man!

Jag vill ut och fika och sånt där men ingen har tid, buhu.


Nu är jag svinhungrig!!


Kommentarer
Gay-fjoll säger:

hahaha jag brukar jämt drömma asweirda drömmar om att jag ska köpa mongolida saker!



Åh jag brukade göra sånna där miniburgers förrut när jag var pigg av mig. Åsöm!

2011-03-23 | 14:12:21
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback