Solig måndag.


Hotell i Västerås är nu bokat, vi kommer bo på Clarion hotell så imorgon köps det tågbiljetter för min del iallafall. Så finns det nån rolig prick som bor i Västerås och vill ut och festa loss med mig, Emelie och Sofie så säg till. Som tur är blir vi iallafall inte ensamma då Wez förmodligen joinar igen och eftersom jag också har en appointment med honom dagen efter och så tror jag vi skulle hooka Emelies vän Julia. Hursomhaveerr så hoppas jag att det blir en awesome lördag, Västerås hitills har ju inte direkt gjort mig besviken.



Kommentarer
Gay-fjoll säger:

AHMAGAAAAAAAAWWWWWWWWWWWDS PÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR



Faaan i helvetes jävla kukneger jag vill också va määäää :( BÖG! Jag ska bajsa på dig!

2011-03-14 | 20:08:12
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Moa säger:

När ska du röra dig ända mot Örebro då?:)

2011-03-15 | 20:43:05
Bloggadress: http://sinisterdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback