See you alligator.


Har fixat allt nere på stan, blekt utväxt och tonat håret och packat lite smått. Imorgon måste jag platta håret, packa lite till och raka benen, det drygaste som finns typ, böööh. Sen äre tåg i typ tre timmar, checka in på hotell, leta sig fram till ett bolag, äta mat, shoppa mer nödvändigheter, fixa sig inför kvällen, dricka lite, gå på förfest och sen vidare ut och som det verkar nu så står vi med på listan på Västerås största nattklubb så det är ju ganska nice och det är bra med kontakter, haha lol aja. Borde väll ta och lägga mig, börjar bli lite trött nu.. wow liksom och jag som brukar gå och lägga mig fyra, fem men lär vara pga att jag gick upp runt elva idag och det är väldigt tidigt för mig såattee ja men vi hörs väll på söndag kära vänner. Hoppas ni kommer ha en awesome helg för det ska jag minsann ha, laterzzz!



Kommentarer
Milla säger:

Välkommen hit till "min" stad...:)

2011-03-19 | 06:20:21
gööbfjoll säger:

Åh jag är ju avis :C

Ha det grymt snyggong

2011-03-19 | 11:53:50
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Gay-fjoll säger:

Azzåååhh klart du är bjuden KVINNA!

2011-03-19 | 18:05:39
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback