Pants.


Buhu vilken seg helg det har varit. Jag hoppas nästa helg verkligen blir av och allt löser sig och att alla kan för annars blir jag riktigt ledsen. Vad ska jag önska mig i 22 års present.. hmm jag vill ha en onepiece eller en nice bärbar högtalare till ipoden så jag kan ta med den till das boot.

Imorgon måste jag ner på stan och leta efter nya jeans. Jag kom på att jag bara har två par byxor kvar. Svarta cheap monday och ljusblåvita jeansleggings sen har jag typ inget mer, katastrof. Råkade ju spräcka en av mina favvo jeans för några veckor sen eftersom jag gått upp i vikt så jag måste skaffa mig mer byxor, lär väll ha gått från 36 till 38, aja visar sig imorgon.

Nu ska jag nöta mer Supernatural, oh btw ser fram emot skolan på torsdag heheh. Jo sen kollar jag på andra säsongen av klass 9A på svt fast en annan klass denna gång och det får mig att sakna högstadiet som fan, spec åttan och nian. Sen att jag verkligen skulle ha kämpat med mina betyg mer på gymnasiet och gått ut med betyg jag kände mig stolt över men det är ju alltid lätt att vara efterklok.


En mattelektion 2007 på gymnasiet, ja jag älskade verkligen matte <3


Kommentarer
Maygol säger:

Lätt att jag ska skaffa bajskorvar till hår som whoppi! Nej jag tycker inte heller att jag påminner om gaga XD XD hahaha

2011-03-09 | 21:53:50
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Maygol säger:

jaag törs inte ens prova nya byxor. Jag kör på hårdträning och såntdärt tills jag kommer i mina röda jeans i W24" eller vad de nu är oh dear lord.

2011-03-09 | 21:55:16
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback