Matkoma.


Inom loppet av ynka 7 timmar säkert mindre har jag lyckats stoppa i mig tre feta toast med massa ost, en halv påse chips, en tallrik med spaghetti och massa ketchup och en och en halv tårtbit plus en massa dricka på det. Vafan är det för fel på mig? Vad fan är det för fel på min mage och min aptit? Det kan fan inte fortsätta såhär för då kommer jag aldrig komma i storlek 36 på byxor igen.

En av orsakerna är ju att jag är så lat och sitter framför datorn typ 24/7, yes I have no life.. och kollar serier osv och då får man ett sånt jävla sug efter att stoppa i sig något gott för jag kan verkligen inte sitta och kolla på något utan att jag stoppar någon typ av föda i min mun och det är värst efter klockan tolv på kvällen. SKÄRPNING!


Kommentarer
Gay-fjoll säger:

Jag har börjat käka sallad med en massa vinägerdressing istället för chips och sådant. Kände att jag behövde sätta stopp för min viktökning. Det är gott och det funkar. :D

Men jag vet vad du menarr... ända sedan jag blev deprimerad så har jag käkat skräp istortsett varje dag. inte till huvudmåltiderna utan som mellanmål. och mitt i natten. jävla nattfrossa alltså!

2011-03-23 | 23:17:05
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Emmelie säger:

Ååh jag är likadan! Jag förstår inte hur man i princip ständigt kan känna hunger bara för att man sitter vid en dator eller tv! D:

Suger! Känns som att det är dags att skaffa sig ett liv snart. haha (y)

2011-03-24 | 09:11:21
Bloggadress: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback