Byxlös.


Asså börjar grina snart. Tänkte testa några byxor jag hade i garderoben men typ INGENTING passade! Antingen gick det bara att dra upp dem halvvägs eller så gick det inte att dra upp blixtlåset och knäppa igen, försökte verkligen med våld att försöka få på mig shorts och andra byxor men det gick fan inte. Har typ svettats ihjäl i en halvtimme med detta och tillslut gav jag upp. Jag blev mest ledsen över att jag verkligen inte fick på mig mina snygga röda byxor, de har alltid suttit ganska tight men nu gick det inte att få dem över röven ens, iofs är de i storlek 34 men ändå har knappt använt dem!! Sen ett par avklippta jeansshorts som jag diggar gick inte att få igen men med mer våld och undvika att sitta ner så lär det funka. T.o.m ett par jeans från cheap monday i storlek 28 gick knappt att få på sig och de har legat i garderoben i säkert två år för de har varit alldeles för pösiga. Detta är katastrof!!

Jag har inga byxor som passar och jag vill inte slänga något. FUCK MY LIFE! Jag är fortfarande smal men min såkallade röv som fortfarande är liten men tydligen chunky, mina lår och mina lovehandles har fått för sig att ja hit ska allt fett sätta sig, plus under hakan och magen meeen inte på mina armar eller mina handleder som är pinnsmala eller på ryggen där mina kotor sticker ut eller på mina bröst. VAFAN!! Vart fan gick det fel? Näe jag har latat alldeles för länge, ihelgen ska jag springa arslet av mig på löpbandet så svettet rinner så in i helvete. SUCK!



Kommentarer
Frida säger:

Hahahh, i know the feeling. Magen och under hakan är tydligen the place to be tycker fettet. Inga bröst och ingen rumpa, men magen blir bara mjukare och pluffsigare. Känns så sexigt D:

2011-03-11 | 02:00:40
Bloggadress: http://fridae.blogg.se/
Sandra säger:

Åh :/ träna mer och håll dig till ett visst antal kalorier så kommer du få på dig byxorna snart igen... puss

2011-03-11 | 07:08:25
Bloggadress: http://messydiary.blogg.se/
Maygol säger:

Jag har också ett par röda jeans som jag inte får på mig. Det tar stopp vidknäna typ :(



Sv; Jag kan nog inte, dels så har jag inte råd att ta mig dit och om det växer en bulle i mig så ska jag nog vara en såndär renlevnadsmänniska XD

2011-03-11 | 12:00:07
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
mimzan säger:

hehehehhe du kan skicka jeans du ej får pårej till mej!!!!

2011-03-13 | 01:13:39
Bloggadress: http://xmimmix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback