Bröllop.


I sommar eller ja ibörjan av september tror jag så kommer min kusin Emrah som jag tror är 86:a, haha bra koll, gifta sig med sin flickvän Camilla i Malung. Jag håller just nu på och funderar vad för slags klänning man ska ha. Eftersom jag typ har bestämt mig för att bli svarthårig efter sommaren eller iaf delvis svart eftersom jag tänkte fixa blont underhår så blir det mycket enklare när det kommer till att välja färg på klänningen då typ ingenting matchar med skrikigt rött hår.

Förra hösten var det verkligen en pina när jag skulle på bröllop i Istanbul och letade klänning. Alla färger var bara fel och alla typer av klänningar också och jag hade bestämt mig för att antingen ha något i smaragdgrönt eller svart men tillslut hittade jag en schysst klänning i svart i sista minuten och jag var nöjd, såhär såg den ut.


Haha minibild.

 

Iallafall så eftersom jag ska ha svart hår så är jag sugen på sockervadds rosa, röda eller något guldigt kanske champange färgade klänningar. Det ska inte vara för mycket men inte för simpelt heller eftersom det inte kommer vara värsta feta turkiska bröllopet utan en mix av svensk enkelhet och turkisk galenhet när det kommer till typer av bröllop. Har aldrig varit på ett svenskt bröllop men jag kan nog lova att det är en skitstor skillnad och jag tror tyvärr att era svenska bröllop bleknar i jämförelse med våra hehe. Ett typiskt turkiskt/kurdiskt är väldigt stort med en jävla massa människor, massa fina klänningar, massa musik och jävla massa danser spec våra tradionella (folklore) danser och istället för tråkiga bröllopspresenter som tex porslin så ger man istället massa pengar, smycken och guld i mängder, man blir alltså riiiik. Haha.

 

Anyways så tror jag att jag kommer kika lite i Borlänge men mest när jag far till turkland i sommar och i och med det större chans att hitta något snyggt till ett bra pris men i värsta fall så tänkte jag beställa online. Här är några expempel..


Skitfin och finns i massa färger.



Sen gillar jag denna typen av klänningar, tight upptill och sådär utsvängt och puffigt nertill.



Men jag är nog mest sugen på denna, väldigt söt och simpel och den ser mycket bättre på irl har jag sett.



Camilla och Emrah.

Kommentarer
Gay-fjoll säger:

AHMAGAAWWWWD KÖP DEN DÄR TURKOSA TILL MIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU



OKEJ? TACK VAD SNÄLL DU ÄR

PUSS!

2011-03-24 | 02:08:40
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
# the CLOWNCUNT säger:

snyggt, mannen!

OM jag nu ser rätt och det är du längst upp där ;P

2011-03-24 | 20:49:39
Bloggadress: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback