Bangs.


Igår drömde jag typ bara om hur fan jag ska göra med mitt hår och med min lugg. Jag älskar det röda och det svarta men det är så jobbigt att sköta ibland, jag tänkte att jag skulle behålla det rött över sommaren iaf och sen till sen sommaren och till min kusins bröllop i september färga det till svart men inte helsvart för jag tröttnar så fort utan tror jag ska ha något blont i och sen kanske ha det svart/rött alltså tvärtom till det jag har nu. Men så fort man ser snygga brudar i skitsnyggt rött hår så tänker jag faan neej jag ska ha rött hår, blää ångest.

Men just nu är mitt dilemma min lugg. Jag har nu haft lång lugg i snart ett år efter att jag sparade i en evighet när jag hade kort lugg ett bra tag. Men nu funderar jag på om jag ska klippa det kort igen för nu har det blivit så långt så jag inte kan klippa det själv för den luggtypen jag har nuförtiden (den ovala typ) är för svår att klippa tycker jag.


Detta är alltså luggen jag haft nu, slutar typ nästan precis ovanför ögonbrynen och blir längre mot sidorna, skitsnyggt och många har sagt att det passar mig och det gör den ju men den är ju lite tråkig.

 

Sen har vi rockabilly/psychobilly luggen jag hade, den runda korta formen upp mot sidorna. Awesome lättklippt lugg men inte så mycket man kan göra med. Jag önskar att jag hade en hög panna för då äre skitsnyggt med sån här lugg men det har jag ju tyvärr inte.

 

Så fort man ser bilder så blir man ju så sugen på att klippa.

 

Hög panna och kort lugg!

 

Finaste i snygg lugg.

 

Faux luggar är sjukt snygga men då ska man ju ha lång lugg och ta lite hår där bak också om man vill, så kan fuska så det ser ut som om man har kort lugg. Har en ratbone nånstans som man fixar denna lugg med men jag tycker det är lite krångligt ibland.

 

Baah beslutsångest. Grejen är att blir det kort så klipper jag det vääldigt kort uppåt eftersom det är så jag gillar det och skulle jag ångra mig efter ett tag och vilja ha det som förr med lång lugg så kommer det ta ett tag för det att växa även om mitt hår växer som ogräs för jag minns hur det var sist, sidorna var as sega på att växa fram. Så jag vettefaaaan, vilket jävla waijn haha.. men vad tycker ni?


Kommentarer
Frida säger:

Du är galän. "Hög panna", "blek" och "gröna ögon".

Jag vill ha låg panna, vara brun och ha jättemörka ögon, haha :<



I luv your hair.Jag röstar på den "tråkiga" luggen. Skittsnygg, tycker jag i alla fall :D

2011-03-05 | 02:47:33
Bloggadress: http://fridae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback