Att köra bil.


Ibland älskar jag känslan av att köra bil, speciellt när man är själv i bilen. Man känner sig så självständig och cool, speciellt då man bara haft körkort i några månader som jag och allt är typ nytt, haha. Sen har jag inte kört bil ensam så mycket utan det har alltid varit nån med, typ nån i familjen eller någon vän och för första gången efter att jag fick körkort har jag kört en lång sträcka alldeles själv och det var hur nice som helst, låter kanske lite weird men ni som har körkort och vet hur det kändes ibörjan kanske kan förstå.

Jag åkte till Rättvik, det tar typ 25 minuter att åka dit eller något hela vägen dit är typ bara landsväg, har inte så stor koll men iallafall så åkte jag i bilen, pumpade musik och sjöng högt för mig själv och kände mig jäävligt c000l så att säga hahaha. Näe men det var awesome men jag är säker på att jag kommer tröttna på att köra sen eller ja det kommer nog inte vara lika kul som ibörjan. Längtar till sommaren då man kan åka runt och glassa i solen, bästa vore ju att ha en cab men men.


Nu är det inte långt kvar till das boot, wohoooooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback