Åka bil.


Kom nyss hem från att ha varit ute och kört lite och käkat på donken. Jävla trafik var det också, att det alltid ska vara hockeymatch när jag ska ut med bilen, arrgh. Jobbigaste är ju också att jag bor bara nån meter från ishallen och det har varit en jäävla pina att komma ur parkeringen ut på vägen precis när hockeyn slutat eftersom det är en massa bilar och en jäävla massa folk som vägrar släppa fram mig, IDIOTER! Men som tur hann jag ut och tillbaka innan något sånt kunde ske igen. Usch, fy och blö för hockey. Sen fyfan vad jag älskar att köra bil ibland, det enda som fattas är en egen bil och jag hoppas det sker innan sommaren.

Nu ska jag dricka redbull, äta snickers och glo sista avsnittet av Jersey shore på tredje säsongen, buhuuu, pallar inte, räckte med att solsidan tog slut!!!



Kommentarer
Maygol säger:

Det är ju det att jag upptäckte det här i höstas så igår när jag skulle gå in på hennes bdb fanns den inte kvar så hn har väl bytt namn antar hag. sonfahippy var det då iaf. jävla bonde!

2011-03-28 | 19:14:15
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback