Puss.


Istanbul var nice. Det blev aldrig nåt Sonisphere pga att biljetterna hann ta slut tyvärr men men shit happens ju somsagt. Våra dagar innehöll mycket chill, öl och annat mys. Vädret var varmt men inte lika varmt som det brukar vara konstigt nog och Johanna hade tur denna gång hehe. Jag saknar dock min babe, väldigt mycket. Jag är glad att jag åkte hem för jag började bli less på Turkiet men samtidigt inte glad eftersom han är kvar där. Jag saknar äckligt mycket men jag ska fan åka nångång snart igen detta år, jajamen, jag måste!

Sen har jag mest haft ont i magen som krånglat och inneburit många toalettbesök, inte nice. Imorgon drar jag till p&l i några timmar för att öla och hänga med Emelie och Tugce så det ska bli väldigt nice. Tänkte dra dit på lördag också men måste jobba lör-sön and it sucks. Så jag ska jobba typ två eller fyra gånger till sen är det dansbandsvecka i Malung i en hel vecka och det kommer bli skitjobbigt, suck. Aja ska försöka njuta imorgon.


 

Haha fina bilder. Kunde inte ladda upp flera heller pga jävla blogg.se alltid ska krångla.



Kommentarer
Anonym säger:

Yaaaay jag ska bli nya rollergirl med discofrilla! hahaha XD



Är det han med skägget som är den där karln du skrev om?

2011-07-05 | 00:20:30
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback