Ikväll sker det.


Yo people! Ja nu har jag äntligen jobbat klart helvetes veckan i Malung. Det var drygt som fan och jag ville verkligen skära av allas huvuden, speciellt alla fyllons, haha. En kvinna svimmade rakt framför mig också, första gången i mitt liv jag sett någon svimma, det var inte nice. Sen har svt varit hos oss och filmat lite så hoppas man kom med något så man kan bli lite kändis, lol.

Har äntligen skaffat en ny telefon också, en iphone 4! Ett år sen jag hade en iphone sist. I love it. Ikväll färgar jag håret svart och blont också, spännande och nervöst. Jag vill men samtidigt inte men jag måste. Det får räcka med det röda ett tag nu efter typ 3 år, den kommer säkert komma tillbaka sen igen, har ju burkar kvar, ehehehe.

På måndag drar jag också till Alanya i en vecka och sen Istanbul i en vecka, kommer bli skönt! Sen efter det är det full rulle med flyttning till Stockholm, scaryyyyy!!!!



Kommentarer
Josefine säger:

Men du passar ju gryyymt bra i rött!

sv: Tack snygging!

2011-07-26 | 22:20:21
Bloggadress: http://fins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback