The Pretty Reckless.


Men kuk varför kan jag inte bädda in youtube klipp här? Suck.

Lyssna på denna låt. Grym. Taylor Momsen sjunger väldigt bra och hon är snygg som vanligt. Sen vill jag ha hennes typ korselett/klänning eller vad det nu är hon har på sig ibörjan, åh vad glad jag hade blivit dåååå! Hennes gitarrist är också väldigt bra på att sjunga. En annan bra låt med dem är zombie. Spelar iaf make me wanna die på repeat.

Idag var en ganska ovärd dag i skolan på psykologi b lektionen, vi kollade en film i två timmar yaay. Johanna somnade, haha. Iallafall så har vi fått läxförhör på 20 sidor på kriser tills nästa tors och jag hittar inte min bok, suck.

Vad händer imorgon? Rättvik en sväng sen kanske öla. Hejdå.







Kommentarer
Maygol säger:

Sv: Jooooo jag älskar sånnadär extra knapriga chips! Handfried eller vad de är

Nomnomnom

2011-01-21 | 00:49:15
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
emelie säger:

you är asabra också. finns på spotify

2011-01-21 | 12:57:46
Bloggadress: http://beetlebat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback