Summering.


Jag kommer aldrig glömma 2010. Det var bland annat en utav de bästa åren i mitt liv samtidigt som det var en utav mina sämsta. Det hände så mycket, mycket som jag nog håller för mig själv och mycket som jag nog redan delat med mig av till er här på bloggen. Jag gjorde mycket jag aldrig trodde att jag skulle göra, både småsaker och lite större. Som mest hände det saker under sommaren. Jag vill både tillbaka och inte tillbaka. En av de bästa sakerna som hände var att jag äntligen fick mitt körkort, har nog aldrig varit stoltare. Jag ser fram emot 2011 samtidigt som jag är lite rädd för man vet ju aldrig vad året kan komma med. Men jag hoppas det blir ett jävligt bra år, jag hoppas 2011 blir mitt år.. men så säger man ju alltid hehe.


Sådär vill jag se ut i sommar.


Kommentarer
emelie säger:

åh sånna brillor har jag :D

typ iaf.

snygg! pierca kinderna! :D

2011-01-03 | 21:31:10
Bloggadress: http://beetlebat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback