Långben.


Anonym:
Hej!
Har följt din blogg länge och vill minnas att du är lång? (över 170cm?). Jag själv är 175 och älskar riktigt höga klackar. "problemet" är bara att ALLA mina vänner är mellan 155-165, dvs. jag känner mig som en jätte när jag är med dem i höga skor... känner du dig aldrig som en jätte (haha, du fattar vad jag menar va?) och om du inte gör det - har du något tips på hur jag kan sluta känna mig så fånig när jag har på mig högklackat??? :)

Jadu jag har aldrig känt mig som en jätte men lite för lång ibland. Jag är 179 cm lång och älskar skor med höga klackar men synd nog kan jag inte bära högklackat bekvämt eftersom jag tycker att jag blir för lång. Mina flesta vänner är ganska långa, iaf över 170 så det känns skönt. Men jag önskar verkligen att jag kunde bära högklackat oftare. Jag hade tex 15 cm klackar på halloween men då äre ju liksom ok att vara cp lång för man får ju liksom se ut hur som helst och gärna extrem, jag önskar det var halloween jämt, haha. Näe men nuförtiden kan jag känna att jag sakta men säkert kan ha klackar på fester så det känns ju bra. Får ta det sakta men säkert. Kör på sakta, ha på dig klackar bland folk du känner dig bekväm runt som tex på era fester osv och sen utöka det bland annat folk sakta men säkert och tänk typ jag är as snygg i dessa skor, tänk vad många människor som önskar att de var modell långa, tänker man så blir det lite lättare och skit i vad andra tycker. Jag är fortfarande lite obekväm med att ha på mig klackar bland folk men jag försöker att skita i det och bara köra på, vad är det värsta som kan hända liksom?

Sen skulle jag uppskatta om du hade skrivit ditt namn, blir lite creepy med anonyma kommentarer och man vet inte om man ska ta det seriöst eller inte.




Två av mina favorit 15 cm klackar, de första hade jag på halloween.

Kommentarer
Anonym säger:

pumpsen var assnygga!

2011-01-25 | 23:47:43
Bloggadress: http://roisindubh.blogg.se/
Maygol säger:

FÖRTRYCK MOT KORTA MÄNNISKOR :o :O

haha azzåå ba skojahhh XD

Det är galet snyggt med långa damer i höga klackar, dock litejobbigt för min nacke - HUR ÄR VÄDRET DÄRUPPE??



pozz :*

2011-01-26 | 00:34:37
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
mimzan säger:

haha i know how the anonyma is, man tror ju inte att det är seriöst :(

2011-01-26 | 07:37:06
Bloggadress: http://xmimmix.blogspot.com
Frida säger:

Jag tycker det är finast när tjejor är långa :D

Jag är 173 och gillar när jag blir ännu längre med klackar, haha

2011-01-26 | 12:57:08
Bloggadress: http://fridae.blogg.se/
awa. säger:

haha. det var jag som var den anonyma kommentaren. Awa heter jag. bor utanför malmö. har ingen egen blogg så ibland glömmer jag att skriva i mitt namn:) men ah, ska försöka tänka på de där tipsen. tack iaf! kram

2011-01-27 | 17:22:30
awa. säger:

...eller varför skrev jag vart jag bor? haha... liten presentation kanske? haha :P

2011-01-27 | 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback