Jersey Shore bitch!


Idag har jag träffat Bettan en sväng på stan och köpt nödvändigheter som bland annat nya träningsskor, haha! Blev ett par svart/vita puma skor som det var 50 % rea på, awesome så nu är jag redo för att träna med start på måndag med Bettan.. det kommer bli intressant. Jag ser sjuukt fram emot imorgon också, peppar!

Förövrigt har bloggen fått lida lite för jag har helt och hållet fastnat för tumblr.. haha jag älskar det! Fatta typ inget ibörjan och nu kan jag inte sluta reblogga! Kolla in min sida.. massa snygga bilder.. hehe. Sen så var det äntligen nytt avsnitt för en tredje säsong av Jersey Shore, oh my vad jag älskar det och all drama i det haha!1!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback