Designer shoes.



Jeffrey Campbell lita. Jag vill ha dem, helst de glittriga.

 

Acne skor. De längst ner är lätt snyggast.

 

Christian Loubutin skor måste man ju bara införskaffa sig nångång i livet, sko orgasm.

 

Balmain skor. Dessa är riktigt snygga och dyra men man kan hitta väldigt schyssta kopior.

 

Skorna jag dör för. Men de finns inte att köpa online och jag vet att de kostar typ 6000 +..ååh jag gråter blod om jag inte får dessa!!! Dsquaresd2 skor.

 

Åh.

 

Mm.

 



 

Inspiration.

 

 

 

 


Kommentarer
Anonym säger:

Hej!

Har följt din blogg länge och vill minnas att du är lång? (över 170cm?). Jag själv är 175 och älskar riktigt höga klackar. "problemet" är bara att ALLA mina vänner är mellan 155-165, dvs. jag känner mig som en jätte när jag är med dem i höga skor... känner du dig aldrig som en jätte (haha, du fattar vad jag menar va?) och om du inte gör det - har du något tips på hur jag kan sluta känna mig så fånig när jag har på mig högklackat??? :)

2011-01-25 | 20:59:35
NELLIE säger:

Jag köpte ett par kopior av acneskorna, de med silvrig botten, från ebay för 300 spänn :) Självklart är de inte lika snygga men duger i krig när man är fattig student o inte har råd med designerskor haha.

2011-01-27 | 11:17:38
Bloggadress: http://nellz0r.blogg.se/
Lina säger:

Jag säger dig bara en sak: Ioffer.com.

Jag väntar på mitt tredje par av Jeffrey Campbell nu, fick tag i dem för 1/3 av priset. (Det första paret köpte jag inte genom Ioffer).

Det tar dock ca 14 arbetsdagar innan leveransen kommer..det är lite drygt !

Jag hoppas att du får en härlig fredag :)

2011-11-11 | 13:05:35
Bloggadress: http://dooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback