Todäy.


Alla hjärtans dag, vilket jävla hittepå. Nu säger jag inte så bara för att jag är ensam osv men jag har typ aldrig gillat den dagen anywayz. Kapitalisternas hittepå för att tjäna pengar, blööh. Varför kan inte alla dagar vara alla hjärtans dag när man har nån liksöööm? Jaja. Har iallafall fikat med Johanna idag och pratat om nästa vecka.

Längtar tills nästa lördag då vi ska till Rättvik bowlingen, aldrig varit där inne, tydligen värsta fränt. Sen nice med livemusik. Jag måste även börja ta träningen mer på allvar nu, Johanna går ju förfan 6 gånger på en vecka och jag går typ en gång i veckan ibland mindre, skärpning. Inte kasta pengar i sjön.

Det slog mig ännu en gång denna helg att jag måste träna mer. Köpte en snygg grön klänning med typ tigersripes på h&m för ett tag sen men den satt så lös på sidorna så den har legat i garderoben i väntan på att jag ska gå upp i vikt och nu när man har gjort det så har man tydligen gått upp för mycket för nu kunde jag inte andas i den, fail.

Aja gymmet lär ju ändå inte göra så mycket nytta när jag äter som en gris. Spec på nätterna, men jag har egentligen lättare för att gå ner än upp så ja man kan ju hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback