Tänk positivt.


Jag kan inte sova riktigt på nätterna, jag är så rädd, så ledsen och min hjärna går på högvarv, får ingen sömn. Men jag måste tänka positivt annars kommer jag att ge upp, jag måste. Det kommer att bli bra igen...

Just det jag fick VG på psykologi b läxförhöret som jag bara hade pluggat på i 2-3 dagar och väldigt flummigt, så det kändes väldigt skönt. Har förövrigt blekt utväxten och tonat håret. Alltid ett helvete att bleka utväxt, så himla drygt. Imorgon ska jag unna mig något kul, jag och mina tjejer, det kan nog inte bli bättre på en lördagskväll.



Kommentarer
Maygol säger:

Det KOMMER bli bra igen! <3

Ps. Ta dina tjejer och flytta till STOCKHOLM!!!

2011-02-12 | 01:13:13
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
bellyni säger:

åh tänk positivt <3 och ja jag bloggar, fast bara på prov :*

2011-02-12 | 11:08:56
Bloggadress: http://bellyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback