Stockholms universitet..


here I come!!!


Äntligen kommer jag att få läsa det jag vill läsa till våren denna gång. Engelska 1. Ni som läst min blogg vet ju att jag skulle läst det denna höst men klantade till mig ganska så rejält och hamnade istället på genusvetenskaps kursen. Feminism och sånt skit, ursäkta språket men jag är så jävla trött på att läsa det när det inte alls intresserar mig och engeska är eller har alltid varit en av mina favorit ämnen i skolan så jag hoppas det är lika kul som jag alltid har tyckt. Så i vår ska det pluggas och förhoppningsvis kommer jag under tiden komma i underfund med vafan jag vill söka för program till hösten 2012. Vi håller tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback