Julhandlat.


Jag trodde inte vi skulle köpa julklappar i familjen i år men så fel jag hade. Trodde jag skulle slippa den stressen. Men det blev inte så mycket stress ändå och jag köpte klart allt på två dagar. Jag har varit på jakt efter en snygg nyårsklänning ett par veckor nu men det har gått sämst. Gina tricot hade den perfekta paljettklänningen som tydligen sålde slut på två dagar som jag totalmissa och de skulle inte få in den igen, SÄMST! Inget faller mig i smaken heller, får hoppas på en liten titt i Borlänge på lördag.

Jobbar imorrn, ett tag sen man gjorde det i Malung. Jobbar en sväng på sön också men sen blire party för hela slanten som alltid på juldagen. Jobb på måndag också, känner att det kommer bli lite mer drygt. Längtar efter att få kramas på saknade människor som kommer, bla Markus och Anton. Hoppas allt går som smort. Nu ska jag ÄTA och kolla SATCH!!!


Hade inte bangat på dessa på nyår.


Kommentarer
gay säger:

Så jävla snygg!!! Döööör...



Men ska du kolla snatch eller satc? :'D

2011-12-23 | 14:08:39
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/
Mikaela säger:

Men du, snacka om grymt snygga klänningar!

2012-01-26 | 21:43:53
Bloggadress: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback