Puh..


Ok jag kan pusta ut litegrann nu. Jag lyckades hitta ersättare för både Emelie ochh Bettan. Johanna och Cajsa är det som följer med, Johanna var med förra året så det är ju gött. Sara kunde också och hon var skitpepp så hon ska ringa mig efter att hon varit på arlanda så jag kan pusta ut tillräckligt. Tänk att det kan gå åt helvete så jävla mycket men om man verkligen har lite tur så kan det bli skitbra igen och tack gode gud för att jag hade lite tur då. Men verkligen skitsynd att Emelie och Bettan inte kan följa med, hade varit as roligt men what to do...


Näe nu ska jag försöka få i mig något för har fan inte ens ätit något sen jag gick upp idag pga all stress och sen ska jag tona håret. Tjing.



Kommentarer
emelie säger:

hoppas verkligen du får skitkul babe! eller att alla ni får.

jag är så ledsen att jag inte kunde följa så du förstår inte. har redan tagit fram och börjat packa väskan liksom :(

men ja.. som du sa, inte mycket att göra åt. kommer sitta i skolan och HATA !

PUUUUSS

2011-04-13 | 00:03:33
Bloggadress: http://beetlebat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback