Sthlms helgen.


Nu sammanfattar jag Sthlms resan lite fort så jag har det ur vägen. På torsdagen chillade vi mest. Gick på make up store visningen som var nice med snygga smikningar och snygga modeller. Fick en nice goodiebag och sen for vi för att se toy story tre i 3D och det var en av de coolaste sakerna jag gjort. På fredagen fixade vi oss och drog till grönan och såg The Baseballs som var bra som vanligt, stod längst fram och vråla och fick träffa snyggingen Maygol. Sen träffade vi Kettil och Thomas och åkte till en liten förfest och sedan rocks där jag också träffade Angelica och Juicy, as trevligt. Vi blev fulla och jag drog sen hem till Thomas. Lördagen var vi sega men drog på hemmafest hos en Mica och träffade en massa folk. Kul. På söndag åkte vi hem och hade ångest och ville åka tillbaka.


Finaste Kettil.

 


Bästaste Andy.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback