Röstat.


Jahopp då har man röstat. Sitter just nu på bibblans dator eftersom jag förtidsröstat här så satte mig vid en dator för att chilla lite. Gjorde ett test på valkompassen igår och fick till min förvåning väldigt höga procentantal i F och MP. Men självklart högst på vänstern, lägger upp en bild senare på resultatet.

Nog om politik just nu. Imorgon är det en del band som spelar nere på kajen och jag undrar om ag ska gå, vi får se. Annars är det maskeradfest på lördag hos Zara och sen wasa. Temat är Johnny Depp. Med den korta varseln så har jag fortfarande inte kommit fram till vad fan jag sla klä ut mig till. Finns ingen med rött hår i hans filmer förutom drottningen men kläderna till det blir för svårt sen har jag fan inga lämpliga kläder heller, suck. Skitsvååårt. Skulle vilja vara Tia Dalma men har inte en brun peruk eller vara Jack Sparrow men Zara ska vara det eller den snygga bruden i Cry baby som jag nu helt plötsligt glömt namnet på men iaf rockabillybrud men det kanske är för tråkigt och ingen skulle nog fatta förutom vi, sen att vi ska ut så på wasa gör mig lite nervös hahah aja vi får se hur det blir.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback