Höst.


Ska trax iväg till mum, jag är nervös som satan. Får se vad jag får för "dom". På lördag ska jag på Johannas mormors begravning. Höstvädret ute är fint och solen skiner, jag är helsvart med shorts för det var så bra väder och så har jag på mig mina nya vita converse så ni kan tänka er hur jag ser ut, de vita skorna skiner som fan, lite pinsamt men whatever. I don't give a fuck. Jävla försäkringsbolaget vägrar ge mig ersättning på min iphone också, JÄVLA IDIOTER! Ska ringa dem idag och skälla ut dem för så kan de inte göra, jag har betalat telefonens försäkring i flera månader, jag har rätt till en ny, sorry för att jag råka skriva mitt namn istället för Carlolines som är ägaren men jag förklarade allt i ett brev men de förnekar mig en ny ändå, bastards. Ofta jag ska fortsätta betala försäkring för en telefon som jag inte har, screw you. Måste fixa detta på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback