Förvirrad.


Känns som om jag har as mycket att göra. Imorgon ska jag vara på Johannas mammas jobb vid 10.30 till 12.30 för gruppsamling för jobbcoach grejen och ha med mitt cv, har knappt ett cv och den är skitdålig, vet inte ens vart jag har den. FUUUCKK kom på att jag hade en tid hos kuratorn 10.30 idag, bra jobbat på minnet! Suck, aja. Sen iallafall har jag körlektion 13.45 och sen ska jag nog träffa Carro och blir inte det av så ska jag träffa Emelie och kanske joina när hon tatuerar sig.

Annars så måste jag och Emelie boka hotell i Västerås, jag måste köpa tågbiljetter, hämta ut halloween sakerna och bh:n och så har jag säkert glömt nå mer jag ska göra. Är förvirrad. Skulle ju på Magnus Betner imorrn men verkar inte som om någon kan, sucks.

Seeeeen på måndag ska jag hjälpa Johanna med att städa hennes nya lägenhet och sen möblera dagen efter, ska bli kul. Näe nu ska jag försöka göra något vettigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback