Bra dag.


Känns som om det har varit en ganska produktiv dag. 10.30 var jag på Johannas mammas jobb för gruppmöte, det var jag och fyra tjejer till. Vi ritade bland annat av varandra utan att kolla ner på pappret och mina två av en brud vid namn Anette och Johannas mamma blev riktigt roliga och faktiskt bättre än alla andra, haha skillz. Dock blev dem väldigt tjocka, haha. Sen prata vi mycket om cv, meritdelen osv, fikade och prata mer, väldigt kul. Nästa torsdag träffas vi igen och innan dess ska man ha hunnit skriva klart merit delen och gjort en snygg layout osv, stressigt. Sen suger jag på layout och stuff, har inge word och får väll försöka fixa i ps men blir oftast fel när jag ska skriva ut det men ska försöka lösa det på nå sätt.

Andra gången ska vi prata mer om personligt brev, sen ska vi öva på intervjuver och försöka komma fram till ett mål, ska bli intressant.

Sen har jag kört med körskolan och jag var konstigt nog lite förvirrad idag och visste inte vad som var höger eller vänster, lol har aldrig varit så förr. Hm sen har jag fikat med Emelie och Bettan. På onsdag drar vi till Västerås och festar lite med Wez och polare.

Har hämtat ut mina paket. Ska bli intressant när jag ska öva på att göra sår osv med latexen och blodet. Sen bh:n från wonderbra, riktigt skön bh och väldigt tjock vaddering. Kan inte direkt säga att jag fick två kupstrlk större men en iaf, ska testa med något tight. Kan tänka mig att den blir väldigt snygg på folk som har större kupa än a-kupa men ja, fick ju inte direkt nån klyfta, har kanske för små bröst men för att jag ska få en klyfta där brösten går ihop så måste bh:n trycka typ snett underifrån. Aja jag rekommenderar den lätt. Ni ska få lite bilder sen, kan inte lägga in bilder på inläggen av nån jävla anledning.

Kommentarer
beckie säger:

Tanka hem Word och installera? :D

2010-10-28 | 21:55:53
Soffy säger:

Vilken av dom köpte du? Dom är ju svindyra bharna :x

2010-10-29 | 21:51:58
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback