Vermillion red.


Vad har jag gjort idag då. Inget speciellt. Varit hemma hos Johanna och chillat och smått planerat in sexpartyt med himmelriket som ska komma på besök den 26 november, ska bli hur kul som helst. Sen har jag även blekt utväxten och slängt i en mörkare toning i håret. Jag gjorde det mest för att jag ska på bröllop osv och känner att lite mörkare rött kommer matcha kläderna till möhippan och bröllopet mer. Nu vet jag ju inte hur min klänning till bröllopet kommer se ut än eftersom jag inte köpt den än men ja blir bäst såhär och blir åter ljusare röd när jag kommit hem. Vet inte hur resultatet blivit eftersom det fortarande är blött men det blir nog snyggt, har ju haft vermillion red tidigare.

Imorgon far jag iväg till Borlänge för lite snabb shopping och sen ska jag försöka packa lite. Och btw vilket löjligt snyft inlägg jag postat tidigare, tss. Sorry about that.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback