Torsdag.


Idag har jag äntligen lagat lappskojs till mig själv och herregud vad gott det var, jag älskar mos och jag älskar lappskojs. Folk tycker att jag är knäpp som älskar det så mycket eftersom det bara är mos och lite skinka men ja jag vet inte, tycker det är mums. Älskade när man fick det i skolan.

Imorgon ska jag upp till dollarstore en sväng tänkte jag för att köpa billiga penslar till att göra sår på lördag och sen tänkte jag hälsa på Johanna i lägenheten. Jag har ett litet sko dilemma inför lördag, vill ha mina lack stövlar med 15 cm klack, kommer bli typ två meter lång men det skiter jag i, mest för att det är halloweenfest och då spelar det ingen roll men sen är jag rädd för att jag ska få alldeles för ont i fötterna efter att ha dansat i dem ett tag på krogen och för att jag aldrig haft på mig dem länge så jag tänkte dansa runt i dem hemma bara för att värma upp, haha. Tar självklart med mig ett par ballerina för säkerhetsskull. Har även kollar på sex and the city 2, mysig film och jag älskar brudarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback