Less.


Åh jag blir så trött. Tänk att ett litet meddelande på facebook från en släkting kan få en på så dåligt humör. Förstår inte varför folk ska lägga sig i så mycket, varför de ska lägga sig i mitt liv. Låt mig göra det jag vill, se ut hur jag vill, bete mig hur jag vill and so on, god damnit. I appriciate that you care but mind your own business please. Näe men seriöst orka, blir så less bara. Usch.


Kan inte sova som vanligt, jag är nattmänniskan of d00m. Nu ska jag checka nya serien the walking dead, dyrkar man zombies så kan man ju inte missa att kolla denna serie.


Kommentarer
Polly Papegoja säger:

Nej tack! Jag vet vad du menar :( Men det är väl bara av trångsynthet, i guess..

2010-11-09 | 13:06:27
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback