Jag vill ha...


Stockholm - massa fest - vår - sommar - värme - gräs - parkning - öl - festivaler - das boot -  tattoobåten - kyssar - sand mellan tårna - grillningar - fester ute - tatueringar - egen lägenhet - flytt till Stockholm - jobb - utbildning - bättre kondition - platt vältränad mage - blek hy - latex - klänningar - extrema klackar - crusing -  bil - körkort - annan ögonfärg - kurvor - större bröst - felfri syn - bli kvitt oönskad hårväxt - pengar - konserter - booty - systemkamera - mac - mer hemmafester - roadtrips - bättre självförtroende - mindre oro - mindre ångest - resor till underbara platser - mindre svikande människor runt mig - jag vill ha..jag vill haaa...jag vill HAAAAAAAAAA!!!

Kommentarer
Anonym säger:

Jaaa tack!

2010-11-12 | 00:27:00
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback