Halloween 2.


Ja igår firade vi halloween på riktigt. Det var drygt att göra såren eller ja att vänta på att latexen skulle torka men det blev awesome tillslut. Det var förfest hemma hos Nicklas, fullpackat. Riktigt trevligt. Sen åkte vi till wasa där det var massa folk, både utklädda och inte utklädda. Vi var ju lätt coolast på plats. Det gick riktigt bra att dansa i 15 cm klack, bättre än förväntat och jag kände mig inte alls obekväm att vara över 190 typ med tanke på att jag var utklädd osv, kan det inte vara halloween varje helg så att jag kan ha alla mina extrem klackar. Buhu. Iallafall efter ett tag innan stängning blev jag lite illamående och ville dra hem. När jag kommit typ halvvägs lite bortanför vasaloppsmålet hamna jag snett med ena foten och ramlade, aj. Kunde knappt ställa mig upp igen och gå. Det var en pina att gå hem sen. Min ena fotknöl är skitsvullen, antagligen vrickad och så har jag ett blåmärke på andra knät.

Men det var lätt värt det, får hoppas att det inte påverkar för mycket när jag kör bil.


Några bilder.


 

Jag vill se ut så här varje helg och jag älskar min pilotka. Jag ska lätt ha en sån här fotosession.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback