Om mig själv.





Ja mitt namn är då Deniz Bengi Atik. Jag har aldrig gillat mitt andra namn men efter att en av mina vänner börjat kalla mig för Bengi bong så började jag gilla det konstigt nog. Jag är 21 år och bor i en liten håla kallad Mora i dalarna där jag nu bott sen jag var ungefär 11. Är egentligen född i Stockholm och bott där mina första nio år och där jag känner mig mest som hemma och dit jag planerar på att flytta tillbaka till. Jag har även bott på andra ställen så som Karlskoga och Rättvik.

Jag är en person som är ganska rastlös och vill mestadels hitta på saker hela tiden, roliga saker dårå. Gillar inte att sitta still alldeles för länge och det kan man märka när jag får ticks i benet och det börjar gå upp och ner. Jag är en väldigt generös person också och gillar att bjuda folk på diverse saker som tex lunch/fika/middagar hit och dit, nån resa hit och dit och annat stuff och tyvärr har det ibland gått för långt så att jag blivit utnyttjad (mitt egna fel egentligen) och nästan aldrig fått något tillbaka för det men sånt får man väll ta om man är föör generös tyvärr. Jag älskar mina vänner och bryr mig om dem väldigt mycket. Vänner för mig är guldvärda och jag skulle aldrig svika dem utan en vettig anledning, jag är en person som gör allt för mina vänner men tyvärr så har jag själv blivit knivhuggen i ryggen av människor jag älskade mer än mitt liv. Det har även hjälpt till att jag som person har blivit svagare och pushat mig in i en deppression jag aldrig trodde jag skulle uppleva.

Jag gillar att festa och umgås med folk. Min första fylla kom ganska sent gemför med många andra, 16 år och jag vill festa nästan varje helg för det känns som om jag har så mycket festandes att ta igen för att jag börjat så sent och för att mina päron är så stränga, sen får jag skylla på att det inte finns så mycket annat att göra här heller. Jag älskar att shoppa och spendera pengar. Jag hatar att jag är lång och inte kan ha en massa högklackat som jag älskar. Jag är dålig på att borsta tänderna på kvällarna.

Jag har väldigt blandad musik smak och lyssnar på allt förutom country och dansband. För tillfället lyssnar jag mycket på Lady Gaga, Rihanna och Muse. Annars älskar jag rockabilly och psychobilly. Sen kan man säga att jag har "olika" klädstilar. På fest kan jag sätta på mig nätstrumpbyxor med jättestora hål, korta shorts och mycket svart och tuperat hår med kängor och ibland kan jag sätta på mig mer moderna kläder och ibland mer åt psychobilly hållet, jag gillar att variera somsagt.

Jag gillar att skriva listor och att skriva som ni ser. Jag äääälskar mat och äter nästan jämt. Jag är en väldigt blyg tjej men lär man känna mig så är jag en rolig glad tjej. Jag älskar även att fota och jag skulle helst vilja bli skådis, fotograf eller regissör. Jag hatar vintrar och dåliga hår och sminkdagar.

Ni får fråga om ni vill veta mer för jag skulle kunna fortsätta längre men jag orkar inte.



Kommentarer
FINI säger:

så jävla snygg i håret är du! älskar det...

2010-11-29 | 11:56:05
Bloggadress: http://fini.blogg.se/
Anonym säger:

Det där med längden och högklackat känns igen... Äger säkert 30 par klackar, men använder dem så sällan då nästan ALLA vänner är korta :( karlar ska vi inte tala om, hahaha :P Hade jag fått önska hade halloween inträffat flera gånger om året då ingen tittar snett om man är närmare 2 meter lång. PEACE!

2010-12-02 | 10:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback