Två skor rikare.


Fyfan vilket jävla äckel väder det har varit idag, var absolut inte på regn humör. Vill ha sol och värme ju! Men på lördag enligt olika prognoser så ska det nästan bli 20 + och jag hoppas det stämmer, då jävlar! Johanna tatuerade sig idag iallafall, blev väldigt fint, jag och Beckie joina. Sen boka jag också in en tid åt mig själv, tänkte äh vafan likabra. Fick tid den nionde juni klockan 15.00, jag tänker inte säga vad det är än för då blir det inte spännande sen, hehe. Men det är inget speciellt och en ganska vanlig grej. Tänkte sätta den på foten nånstans och den kommer väll att vara typ 3 cm kanske, ganska lagom. Färg har jag inte bestämt mig för än, står mellan mörk/ljusblå med svart skuggning, rosa med svart skuggning eller nåt åt det gröna hållet, vi får se. Sen står det mellan två olika "designs" men det bestämmer jag sen. Är iallafall sjukt nervös och det kommer ju självklart göra sjukt ont med tanke på vart det kommer att sitta och alla säger att foten gör ont och ja det är ju väldigt tunn hud där men äh får väll bita ihop, man glömmer ändå bort smärtan sen när den är klar och vill göra mer.

Så jag vet inte hur det blir med SRF i år med tanke på att jag ville se Danzig och de spelar den dagen, aja det visar sig. Ihelgen hoppas jag på fylla och bra väder, ska nog handla på bolaget imorgon tror jag. Sen har jag även snart köpt två par snygga lack skor jag velat ha lääänge och de är även begagnade men inte använda så jättemycket och för väldigt bra pris med tanke på orginal prisena på typ 900.



300 respektive 450 kr.

Nu fattas bara lite latex kläder, latex stay-ups och underbust så kommer jag ha fotosession med mig själv med en villig fotograf!

Kommentarer
Bettan säger:

Jo det är snyggt, jag är nog bara ovan:) jag ska vara i borlänge över helgen, annars hade jag hängt med till niclas:) ha det så kul!

2010-05-14 | 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback