Provplåtning, finally!


Idag gick jag upp rätt tidigt, tidigare än vad jag är van vid iallafall hehe men det var ganska skönt ändå. For till Orsa och mötte upp Jonas för att fota med fotografen och ägaren av rockin.se. Kan ju säga att jag var ganska eh nervös, hehe. Är ju inte alls van vid att stå framför kameran alls eftersom jag hellere står bakom. Att stå bakom kameran tror jag är mer min grej men jag vill verkligen stå framför kameran mer för det är kul men jag måste bara vänja mig själv lite mer och våga mer, sen vare lite läskigt när man inte känner fotografen så det tog ett litet tag att slappna av men efter ett tag gick det bra.

Christoffer ville att jag skulle se arg och "rockig" ut på bilderna och jag är ju inte så jättebra på att se arg ut, haha. Var verkligen inte på sånt humör utan på ett mer flumm skratt humör så det blev lite svårt men några sånna bilder blev det nog, hehe. Får skylla på Jonas som fick mig att skratta och kom med konstiga ideer. Posade med honom en sväng och även med en provdockas arm, ja så flummigt vare men ack så kul, haha. Om det nu blir en nästa gång så ska jag försöka vara mer seriös och verklligen bringa fram attityden, måste försöka bli sur. Hahah. Nej men lite ideer hade han iallafall för en "kommande" plåtning, kan bli bra. Ska se om jag också kan komma med förslag, jag fotogtafen själv, hehe.

Här kommer en bild från plåtningen, en bild Christoffer lagt upp på sin facebook som jag snodde och fixade till pyttelite i photoshop.

Sånna här poser är mer jag egentligen, jag kan inte vara arg, är som en hundvalp, hahaha.


Kommentarer
Mo säger:

sweet :)

2010-05-19 | 00:15:28
Bloggadress: http://coupdetat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback