Latex.


Ända sen tidigt 2007 har jag velat ha latex kläder men eftersom det är så dyrt så har det inte blivit av. Det jag har velat ha mest är latex stockings, alltså latex stay-ups i svart. Har suktat och suktat efter det i flera år. Sen har jag självklart velat ha massa olika latex klänningar men det är en helt annan summa, buhu.

Men nu har jag tagit tummen ur röven litegrann och har bestämt mig för att klicka hem ett par stockings men för att de ska sitta bra och slippa skicka tillbaka dem så har jag mailat ägaren. Sidan som jag kommer troligtvis beställa av heter Lady Lucie Latex, riktigt fina grejer. Så vi får se vad hon svarar, förhoppningsvis får jag svar snart så jag kan beställa på en gång. Sedan har jag typ bara latexklänning kvar och nån snygg svart korsett/underbust så att jag kan börja modella de ider jag har i huvudet. Can't wait.

 

Sen har jag ett par till favorit sidor, en av dem är Atsuko Kudo där man bland annat kan se artister som Beyonce och Lady Gaga ha på sig dess märke, loves it. Sen har jag en gammal favorit, Jane Doe, Vex Clothing är också en favorit och sen har jag en till favorit som jag helt plötsligt glömde bort sidan till men säger till när jag kommer på det igen.


Kommentarer
mia säger:

re: har en annan tjej som också är intresserad av tröjan, så om du är intresserad kan ni få buda om den? :)

dock har jag funderat på att slänga upp den på tradera, men tänkte kolla intresset på bloggen först.

2010-05-26 | 20:10:22
Bloggadress: http://keeponrunning.blogg.se/
Anna säger:

FAN vad het brud, eller tatueringarna iaf. fan vad man ligger efter buuuuh. nu blev jag sur haha

2010-06-08 | 22:47:42
Bloggadress: http://dansedockans.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback