Hick..hick..hiiiiccckkk


Helvetes jävla hicka!!! Har druckit en massa vatten, upp och ner och på andra sätt och hållt andan flera gånger men det funkar ju fan inte, suck! Hade nästan glömt bort hur jobbigt det är med hicka också. Idag har jag varit på synsam och ska börja köpa linser som man kan sova i, jag glömmer jämt bort att ta av mina eller så har jag aldrig ork till att ta av dem så det är likabra. Mitt brytningsfel hade inte förändrats men min närsynthet hade blivit lite sämre. Jag måste fan operera mig, ska fråga mer om det senare om de nu kan svara på det, fatta skönt! Men ovärt om man kan få synfel igen.

Imorgon ska jag följa med Johanna när hon ska tatuera sig och jag tror att jag själv ska passa på att boka en tid för något litet, vi får se. På lördag verkar det också som om det blir plåtning för rockin för min del, nervöst!

Nej nu ska jag kolla supernatural och ugly betty och hicka vidare..



Kommentarer
Bettan säger:

ja hicka är fan inte kul!

jag brukar sitta o svälja spott då och när spottet tar slut sväljer jag luft...det brukar funka för mig, testa det nästa gång:) haha

2010-05-13 | 11:16:27
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback