Hello sunshine.


Idag har jag chillat med Johanna på stan och köpt en snygg silvrig ring. Imorgon ska jag köpa mig tre par strumpbyxor, några hårpins och säkert något mer jag har glömt. Skulle fan vilja grilla lite korv imorrn, hade varit nice. Vi får se hur det blir med det. Sen har jag även varit på donken med Johanna och Beckie och kollat på tält till p&l. Verkar som om det blir Älvdalen ihelgen med Beckie och Johanna, var jävligt längesen man festade där, 07 typ, ska nog bli trevligt.

Jag vill att hela denna månaden ska vara över, jag vet inte riktigt varför heller. Iallafall våran Turkiet resa är iallafall snart bokad. Vi alla åker dit på olika datum, haha. Min pappa drar andra juni, jag drar 13 eller så var det 14 juni, mina bröder och min morsa drar 18 juni och så återvänder jag, min ena bror och min pappa den 28 juni medans min yngsta bror och morsan kommer hem 10 juli. Hade det inte varit för p&l hade jag också kommit hem i juli, det är även därför jag åker ner tidigare än dem så att det åtminstonde blir några veckor. Det blir typ exakt två veckor, dom kommer nog att gå väldigt fort tror jag. Hoppas det känns tillräckligt, vi åker ju bara ner en gång om året. När jag är här vill jag dit och när jag varit där ett tag vill jag tillbaka till Mora, iallafall när det händer saker. Men denna gång ska jag fan inte missa festivalen. Sen är det lite tråkigt att vara i Istanbul nuförtiden för alla har ju fan typ flyttat ner hit. De enda som är kvar där nere som jag träffar är min mormor, mina tre morbröder, två av mina tjej kusiner från mammas sida, även en kill kusin men som är i lumpen, hoppas han kommer och hälsar på, sen ehm.. äre väll mest andra släktingar men ointressanta. Resten befinner ju fan sig här, suck.

Men jag har ju iallafall Erdem, honom ska jag träffa en del hoppas jag, saknat honom. Näe nu blire snart käk.


Måste införskaffa.



Den är så snygg irl.



Lite kul att denna kille, Olle har stött på mig en del gånger men vi har aldrig setts irl men det har varit nära och nu är han ganska involverad i "mode" världen. Ganska kul tycker jag, länkar till hans blogg sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback