Good day.


Idag var jag och fikade med Johanna på stan och snacka en massa om helgen, mycket krångel är det, speciellt med boendet men jag hoppas vi har hittat en, bara han var seriös. Vi blir där i tre nätter isåfall. Måste bara berätta för morsan som inte kommer bli så glad med tanke på att jag var där nyss men men. Sen åkte vi till lasarettet där Johanna skulle kolla upp sina töjda öron men istället hamna hon på operationsbordet och de skärde och sydde ihop hennes stora hål, tog väll en halvtimme eller något. Fick typ se allt och det var coolt, haha. Men de blir nog jättefina när de läkt. Tanterna som var med var lite weirda men söta, speciellt en av dem som rengjorde och var som typ en assistent eller ja fel ord kanske men whatever. Hon klaga på ungdomar som hade piercingar men speciellt de med septum haha det var så gulligt. Nu i efterhand ångrar jag mig att jag inte frågade henne om jag kunde få en såndär vit munstycke de har när de opererar, skulle vara awesome till fotosessioner men jag får skaffa det på nåt annat vis.

Sedan drog vi till vi på hörnet och käkade burgare och blev supermätta. Sedan blev det även en sväng förbi mum där jag skaffade recept till nya p-piller, fick en tid för en check up och även en tid hos kuratorn, wow jag tog steget. Hoppas att jag inte bangar sen bara för att jag kommer att vara så sjukt nervös. Hur gör man? Vad pratar man om ibörjan? Hur öppnar man upp sig? Allt kommer bara kännas så jävla akward och kommer säkert tycka att hela situationen är löjlig, that's just me. Nej men vafan liksom, vettefan hur det kommer att gå och jag är nervös, vart ska jag börja? Kommer jag vara löjlig? Nej ska suta tänka på det, blir nog bra...


Oredigerad bild :(

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback