Fortsättning..


På valborg gick Viktor iväg väldigt tidigt medans jag sov vidare ocg så drog jag runt 11.00 tror jag. Vädret var hur nice som helst, soligt och varmt till min förvåning eftersom det hade varit så dåligt innan men fyfan vilken tur vi hade. När jag kom fram till ekonomikum så vare fan packat med tusentals folk och på presenningen jag skulle chilla med de andra vare fullt också. Satte mig ner, drack öl och rökte och njöt av solen, det var fan underbart, kändes typ precis som en festival! Loves it. Där satt bi ett par timmar till klockan fem eller sex på eftermiddagen eller ja jag iallafall för jag drog tillbaka till Viktor som dragit hem för att däcka nångång under dagen, haha. Drog med honom tillbaka och vi drog bort till hans brors ställe där folk satt ute och grilla, vi åt och vi drack mer. Sen nångång under kvällen vart jag lite för borta och försvann tydligen mot ravetältet som pumpade ut hög musik bakom huset, tror jag dansade där ett bra tag alldeles ensam med en del folk, haha men kul vare. Sem minns jag inte så jättemycket men det blev pizza och south park iallafall. Justja vi satt vid en scen där de spelade skön musik, i parken alltså tidigare så bandare behövdes väll inte direkt.

Dagen efter var man sliten och Viktor var väll slitnare och vi drog iväg till stationen och jag var typ väldigt nära på att missa tåget igen för alla jävla idioter stod ju och skulle ta ut sina biljetter i en jävla lång kö men jag hade tur. Tågresan gick ganska fort och jag var sen hemma och duschade och drog hem till Johanna på förfest.

Allting verkade så jävla dött, ingen verkade vilja festa. Folk i Mora är ju så jävla tråkiga, verkar bara orka festa en gång i veckan, lame. Men tillslut tack vare en pepp Anders så drog vi vidare till Wasa, där det blev drinkar och vi blev äntligen fulla. Stunis var ju på g iallafall, hehe. Sen helt plötsligt dyker det upp en "vän" som  skriker på mig några meter ifrån mig att hon trodde jag var 21 men tydligen så var jag 14 och så peka hon finger åt mig, HAHAHHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHAHAH, ursäkta men det sista var bara för kul. Jag och Johanna stod och gapade och sen gick fram till henne för att fråga vad fan hon snacka om och tydligen så har jag kallat henne omogen till någon jag inte har någon aning om vem det är, hon vägrade ju berätta också, skulle jag veta så hade jag lätt kunnat erkänna om det var sant och jag kom ihåg det men jag har absolut inget minne av att jag sagt så till någon hon och jag känner gemensamt. Allt var bara weird och jag fatta ingenting, Johanna var rasande och ville slåss typ och jag var väll typ likadan men mest paff. Men vi ville inte sjunka ner till hennes nivå så vi lät allt vara. Alltså vem fan äre som är omogen här egentligen? Står några meter ifrån mig och pekar finger, ska du säga något så kom fan fram till mig och snacka som en normal människa, väldigt fegt att säga sånt på fyllan, pfft. Men jag vet hur hon är när hon är full och att hon inte skulle våga göra exakt samma sak irl nyktert, lame lol. Yeye skitsamma, jag kan inte riktigt säga om det är sant eller inte eftersom jag inte har något minne av det och eftersom jag inte vet vem som sagt det till henne så ja, jag hoppas hon skäms för sådär beter man sig inte och omogen, fan vad man tar åt sig då, lol. Vem har inte kallat varandra omogen? Tss.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback