Falun och shopping.


Idag for jag till mitt gamla gymnasium och mötte upp Johanna som jag skulle luncha med, snyltade lite på skolans mat hehe, tror vi ska göra det på måndag med då det serveras burgare med mos, aaah jag älskar skolans mos, mums!! Sen ska vi även se på mög på tisdagen tror jag eller om det var onsdag? Aja.. sen blire att kika lite på studenterna när de springer runt på sista dagen i skolan på torsdagen. För sen på fredagen tar Johanna studenten och då jävlar, haha! På fredag blire lite grillning och födelsedagsfirande hos Beckie så det kommer bli nice.

Var även till Falun idag en sväng och shoppade lite också, damn vad jag älskar gina tricot i Falun, bästa jag har varit på i dalarna hitills iallafall, ap stort äre också, hade nästan glömt bort det. Sen gillar jag deras H&M också, så jäävla synd att vi inte har divided här i Mora, palla shoppa kärringkläder. Köpte iallafall en mörkröd väska från h&m samt två par shorts, en utav dem var sjukt snygga. Sen en snygg leopardklänning på gina och ett par gladiator sandaletter från din sko ah och ett par örhängen med kors på gina, visar bilder imorrn då det är ljust ute. Känns som om jag spenderat hela min lön, ska fortfarande köpa massa annat och boka The Baseballs, aja.

Sen så får jag ett sms idag att jag överskridit månadsbeloppet på mitt abonnemang på min iphone så jag kan inte skicka sms eller ringa, suger balle!! Det är fan flera dagar kvar tills nästa månad, suck. Ska ringa dem imorrn och fråga lite stuffs, sen även vårdcentralen. Så jag har gått över till stenålders nokian tills månaden är slut bara så att ni vet, skrivit numret på fejjan.

Nu ska jag kolla på skräckfilm.



Kommentarer
Frida säger:

Sv; Nejmnåh, vilken väg? Man borde ha sett ditt hår tycker jag! Visserligen var jag superfull :D

2010-05-27 | 16:04:14
Bloggadress: http://fridagb.blogg.se/
j. säger:

tack för lunchen beb! ses imorgon på en fika<3

2010-05-27 | 19:31:34
Bloggadress: http://rockcity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback