Beslutsångest..


Funderar på exakt vart jag vill sätta min tatuering jag ska göra på onsdag nästa vecka och vilken färg. Har nog bestäämt mig för formen iallafall tror jag, den jag tänkte på lite först är lite för mainstream kanske iofs är väll den andra också det men den känns mer scene/emo så jag kör på den mer traditionella oldschool varianten. När det kommer till färg står det mellan blå med skuggning eller mörkrosa med skuggning. När det kommer till den blåa så är det mer den traditionella färgen och är typ ljusblå sen finns det många som kör i andra färgstarka färger och rosa hade också varit snyggt men ja jag vet inte, måste kolla och testa lite på nått sätt och se vad som ser bäst ut, vill ju vara 100 % säker innan. Sen börjar jag känna nervositeten smyga på sig lite, är lite skraj över smärtan och att den just kommer vara på foten, aj aj. Ja jag är en sucker för smärta, tål typ inget, haha.

Sen när det kommer till en exakt placering vet jag heller inte riktigt. Ska den vara mer åt sidan eller mer inåt mitten? Ingen aning. Dags att bestämma sig snart och även ungefärlig storlek. Ja beslutsångest som sagt. Blir nog bra sen.


Bild lånad av en fin brud.

 

Ska köpa denna oversive topp av henne, hoppas den sitter bra.





Kommentarer
H. säger:

åh, tatuera foten?! vill inte skrämma upp dig, men det är det värsta stället jag har tatuerat mig på.

P A I N !



Och om jag får tipsa så tipsar jag att du sätter den mer mot mitten för om den sitter mer på sidan kan det skavas till fulhet snabbare längre fram av skor och sådär. (är vad min tatuerare berättade för mig i alla fall)



Visa bild sen när den är gjord? :)

2010-06-02 | 12:58:48
Bloggadress: http://vonhell.blogg.se/
mia säger:

re: klart vi borde ses på p&l! :)

hoppas att du blir nöjd med tröjan sen! fast i värsta fall kan du nog sälja den på tradera, haha ;)

2010-06-07 | 13:44:52
Bloggadress: http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback