Yeye.


Just nu håller resten av familjen på att göra sig klara för avfärd mot Skavsta flygplats. Till min besvikelse så tar de med sig pappas laptop, fan! Behöver den till att kika serier eftersom min laggar och är sjukt seg, fitt internet. Aja får roa mig med att försöka streama ändå och kolla på new moon min bror har lånat från en tjejkompis, new moon och raviloi ikväll då, blir nice.


Justja har ju varit i Borlänge idag med Carro och Robin Bogg och bränt lite pengar. Gjorde av med kanske 1400 kr. Köpte två basic tunna lösa linnen från Gina, svart och ett vitt, en svart lång tröjliknande grej sen även ett par svarta brillor därifrån. På H&M blev det en fet snygg ring, två orientaliska örhängen i guld och svart och en typ "magkort" grå tröja med dekorationer på axlarna, skitsnyggt! Jag vet att jag sagt förut att det är onödigt att lägga ner pengar på sånt när man kan göra det själv men jag kunde inte låta bli för denna gång. Sedan blev det en äntligen en cake eyliner plus pensel till det och en blending brush från make up store. Inte så speciella grejer men hitta typ inget annat tyvärr nog.

Hann heller inte gå i alla affärer eftersom vi bara hade 4 timmar på oss. Hade velat kika in på indiska, scorett och lagerhouse också men men. Gick även in i 3 butiken med Carro och båda gick därifrån med en iphone var. Eller ja jag får min förhoppningsvis imorgon eller på måndag. Det blev en 8 gb eller hur det nu stavas för oss båda, 16 är för mycket, behöver absolut inte så mycket. Sen blev det även abonnemang för oss så vi slapp betala på plats. Första gången jag har abonnemang också, har alltid varit lite skeptiskt till det. Men vi var i rätt tid och fick ett awesome erbjudande. Jag smsar mer än vad jag ringer så vi tog så att vi ringer för 200 kr i månaden alltså med spärr som vi kan ta bort om vi skulle vilja det och ringa för mer men det behövs inte, slösar inte på 200 kr på en månad och plus 3000 fria sms till alla varje månad, 299 kr per månad alltså plus försäkring på 89 kr per månad, jag tyckte det var en good deal. Jag vill ha den nu, och ja 24 månaders bindelse också.


Slänger upp bilder sen på sakerna. Juste ihelgen blir det shitfaced deluxe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback