Att gå upp i vikt.


Ook för ett tag sen fick jag hem mina snygga Nelly leggings som Kenza också införskaffat sig, det fanns typ två storlekar, S/M och M/L tror jag. Jag borde nog fan nästan köpt den större storleken för jag får knappt på mig dem, wtf? Jätte tighta att få upp över låren/rumpan och känns inte så värst sköna att ha på sig efter att jag lyckats få på mig dem för de sitter åt så jäkla mycket så man knappt kan röra sig eller ja sitter man ner visar jag hela buttcracken, lol. Har jag gått upp värsta mycket vikt eller what's the deal? Ofta jag inte får på mig M storlek och Kenza har smalare ben och lår än mig? Kanske hon har iofs men ja det känns ganska skumt på nå vis. Aja får hoppa runt i dem eller når så att de töjer ut sig.

Vägde ju mig igår hos moster (vet inte om den gick rätt eller fel) men den visade att jag vägde 57 kg eller ja snarare 56 om man ska ta bort lite kläder och shit. Har fan aldrig vägt så mycket i hela mitt liv!! Jag börjar fan nå mitt mål saktare och saktare men vem vet vågen kanske lurades sen hade jag iofs bara käkat pizza typ 6 timmar innan, det enda jag ätit men många säger att morgon vikten är den riktiga så ja jag kanske var lite uppsvälld, vad vet jag? Mitt mål har varit att väga 60 kg eftersom jag är så lång och smal, det är mitt första mål sen ska jag nog fortsätta sikta lite mera uppåt. Fast jag förstår mig inte på min kropp ibland. Fettet har bestämt sig för att sätta sig som en kula på min mage och typ på mitt ansikte och liite på rumpan kanske fast knappt. Jag vill ha fett på armar och typ rygg. Mina handleder är sjukt smala och min överarm måste bli bredare så jag kan tatuera mig där, likså benet och man kan känna av min ryggrad, inte nice. När många påpekar att jag gått upp i vikt så syftar de på mitt ansikte, de ser det mest på mitt ansikte alltså, är inte det weird? Ofta man vill se "tjock" ut i ansiktet. Aja vet inte hur jag ska lösa det, får fortsätta äta mer men det gör jag ju fan inte ändå.

Jag brukar typ jämt skippa frukosten fast jag inte borde sen borde jag äta minst 6 gånger per dag sa skol sjuksköterskan förr men jag äter typ 2-3 gånger per dag så det är ju egentligen inte så konstigt att jag är så smal för skulle jag äta 6 gånger per dag så skulle jag nog gå upp snabbare. Men det är så svårt att hålla sig till den "planen", måste ta tag i det där. Sen funderar jag på att börja göra situps för jag har fan ingen snygg platt mage längre och träna upp rumpan så att den blir mer fit och snygg som Anna Anka sa, lol.

Har magvärk och stannar hemma idag så planer skjuts upp men jag har verkligen lust att dra ut en sväng då det är soligt och ser ut att vara nice väder, aja är säkert det imorrn med.




Leggingsen.


Kommentarer
Linda säger:

Jag har ett par liknande, fick hem dom idag :)

2010-03-09 | 15:55:11
Ida säger:

Köpte ett par sånna jag med. Köpte storlek S/M, men jag hade nog också behövt storleken större :( Jag får på mig dem, men de är fan tight alltså.

2010-03-09 | 18:11:44
Bloggadress: http://drinkitup.blogg.se/
Ida säger:

Ja :( Man tror att de ska vara vanliga storlekar, men nej. tydligen inte... Trist!



Thanks!

2010-03-10 | 10:12:33
Bloggadress: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback