Two.


Eftersom alla är så sjukt jävla tråkiga så ska jag och Carro åka till Borlänge imorgon för att vandra lite på kupolen och gå på bio, nu undrar ni varför vi inte går på bio här jo för att Mora är segast på att få filmer och vi vill se Shutter Island och den går inte här förns på fredag därför drar vi till Borlänge istället, har aldrig varit på bio där så då kan vi passa på att kanske gå en liten shoppingrunda också. Awesome. Men vi är även rastlösa ikväll och då kom jag på den briljanta iden att dra till donken och fetta oss, tur att jag har Carro alltså, finns typ ingen annan människa som är på att göra massa saker som mig, high five!


På söndag fyller jag 21, inte lite ångest man har. Uh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback