Tidig morgon.


Fan va onödigt, gick bort mot Mora hotell runt 09.20 för att käka frukost men när vi kommer dit så har de stängt frukosten vid 09.00, wtf. Ofta frukosten tar slut då, det är ju sjukt tidigt, lär ju vara öppet till åtminstonde 10.00 som alla andra, aja. Så vi gick till kaffestugan och åt istället och skämtade, ibland är det sjukt nice att sitta själv med morsan och farsan och bara vara löjliga. Annars har jag mest bara gått runt och gäspat var tredje minut, är fortfarande trött, haha.

Idag ska jag göra våfflor tänkte jag eftersom det inte blev något på självaste våffeldagen sen ska jag se om jag kan få med min bror på bio ikväll. Ihelgen ska det supas med Johanna iallafall, får se vad vi hittar på, hoppas att en viss person kommer bara, hehehe.



Kommentarer
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ säger:

Jag åt inte heller våfflor på våffeldagen, jag borde rösta för att vi ska äta det hemma idag!

2010-03-31 | 13:40:32
Bloggadress: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback