Tårtdags.


Såja snart är mamma hemma med resten av sakerna som jag behöver till att göra en tårta. Tänkte ju ge mig på att göra en själv istället för att köpa en färdig. Jag kommer använda mig utav tårtbottnar, grädde, hallon och blåbär, marsankräm, blockchoklad, vanlig choklad och lite banan tror jag, blir nog gott förhoppningsvis.

Imorgon kväll ska jag och Carro gå och se Instängd två på bio och på torsdag då vi fått våran lön drar vi till Borlänge för att shoppa och se Shutter Island. Imorgon hookar jag dessutom finaste Johanna. Jag är pepp på helgen fast jag jobbar, ska fan jobba åtta timmar lördag och söndag så jag kör gärna en två dagars om folk vill eftersom jag jobbar kort på fredag och ja fast jag jobbar länge på lördag och kommer vara ganska trött så är det skitsamma.

Vill beställa lite saker på gina tricot som jag ej vågar att chansa om de har de i butik sen eller inte fast jag kanske borde vänta iofs tills efter jag varit till kupolen och sen köpa, kanske lika bra eftersom det inte går att beställa från mitt fuckade uppkoppling. Yeye sa börja göra iordning, hörs.



 

Min fina mobil, suck. Fast jag använder ju en Nokia från stenåldern just nu som jag an visa sen. Borde ringa telefonbutiker i Borlänge innan torsdag och fråga om de har iphones inne i butik så att jag inte letar i onödan sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback