Systemkamera.


Har ju nästan glömt, jag ska ju få en massa pengar i födelsedags present av pappa, de skulle egentligen gått till iphonen jag skulle köpa men eftersom det blev en med abonnemang så behövde jag inte lägga ut pengar på det alls så nu kan jag spendera dem på något annat behövligt. Jag kan inte komma på något annat behövligt än en systemkamera som jag velat införskaffa i flera flera år eller ja ända sedan 2005 då jag börjde med foto lite mer allvarligt när jag gick media men systemkameror är ju inte direkt så billiga så jag har fått vänta men spara har jag fan heller inte gjort men nu jävlar ska det fan snart köpas en.

Nu äre så att jag mest varit sugen på en Canon eos 450d, har inte gjort så mycket reaserch och lär göra det som fan nu och sen vill jag ju skaffa bra blixtar och sånt shit också men det får väll bli sen eftersom det också kostar en slant. Ifall ni har några tips på nå bra systemkameror, helst canon då eftersom jag känner mig bekvämast med dem och ej nikon så kommentera gärna och gärna tillbehör osv. Fan vad nice det ska bli med en egen systemkamera utan att behöva låna från gamla skolan, har sjukt många fotoideer men behöver en bra kamera, snart kan jag förverkliga dem, I'm so exited!! Nu ska jag googla förfullt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback